Välförtjänt

Tjena folket! En helt slut tjej rapporterar. 
Jobbade 9 - 18 igår, gick i skolan och redovisade, samt jobbade 7.30 - 13.30 idag. 1,5h övertid idag. Har ett par gamla gympadojor på jobbet som jag får hemskt ont i fötterna av... Så idag efter jobbet knallade jag och köpte mig ett par nya sköna skor. Mina fötter älskar dem!! Kände att det behövdes, eftersom jag kommer jobba många timmar i sommar! 
 
På onsdag är balen & på lördag åker jag till Santorini på studentresa i 8 dagar! När jag kommer hem är det bara 3 dagar kvar till studenten! Helt sjukt hur fort tiden går. Har några uppgifter kvar att lämna in, och ett prov nästa vecka, sen är jag färdig!!!!! GLAD TJEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0