Det går bra nu!

Hoppade en bana på cirka 80 cm idag. Samt ett hinder på cirka 1m! Åååh så jävla kul att allt går så jävla bra. Allt stämmer och hon klarar det galant. Har mejlat Ted om träning dessutom. Så snart kanske det bär av till Halmstad! Fedt taggad på att fortsätta. Men en uteritt imorgon innan jobbet för att smälta allt sitter nog på sin plats :)
 
Detta har fått mig i andra tankar.. Behöver en ny tävlingskavaj, samt nya vita ridbyxor. Suttit och kollat lite. Såg så himla många snygga modeller på GHS men nu hittar jag nada. Har haft svart kavaj innan och vill inte ha det igen. Men allt jag hittar är SVART SVART SVART (Nej jag är inte racist). Tips? 
 
Den här färgen är fräsch, imo. 
När man ändå letar hittar man ju annat. Det är okej att drömma.. Men drömmar kan bli verklighet om man jobbar för de. Never give up! 
 
 Med detta inlägget säger jag godnatt. Sröm sött, vakna blött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0