Skadad fot

Hallå folket! 
 
Har inte skrivit något på ett bra tag nu. Det beror på att jag inte har något att skriva om, då jag inte har kunnat rida :(
Förra fredagen skulle jag ta av mimmis väldigt lösa bakskor, så att hon inte skulle trampa av sig den halvt och trampa in sidkappan i hoven. Skulle sätta ner hoven när jag va klar, mimmi va inte med på vad jag gjorde och släppte hoven rakt ner på min fot. Helt fantastiskt hur fort en fot kan svullna upp.. Nu drygt en vecka senare är foten fortfarande blå. Blämärket har runnit ner mellan tårna haha! Men har fortfarnade jävligt ont där hon satte ner tån, så ska kolla upp den nu i veckan. Skulle gissa på en spricka eller något. 
 
I fredags satt jag på hästryggen igen, inte helt smärtfritt men värt det! 
 
Så mycket som händer nu.. 39 dagar kvar till studenten och så himla mycket som ska hinnas med innan dess D: 
Don't worry, be happy!

Kommentarer
Postat av: Gissa2gånger ;)

Hoppas inte det är ngn spricka i foten <3 Vacker är du iaf :* Min skönhet! <3

Svar: Tack babe :*
Rebecka Petersson

2014-05-05 @ 03:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0