Frågor och svar

Kärlek

Är du kär? - Hopplöst förälskad 
I vem isåfall? - Daniel 
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - Never
Är du rädd för kärleken? - nej :)

Badgirl/badboy. 
Har du rökt? - Ja.
Har du snusat? - Ja
Har du rökt vattenpipa? - ja
Har du varit full vid fel tidpunkt? - Har jag säkert
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej
Smygit ut - Ja.. xd

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Jopp, men dom dog rätt fort ;)
Sovit bredvid någon av samma kön? - japp
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - Aldrig
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja. Min fina familj!
Gråtit dig till sömns? - Ja
Gråtit framför någon du älskar? - Ja
Vaknat av att du gråter? - Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - På skoj isf
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Oftast bättre
Slagit någon på skoj? - Klart
Blivit slagen på skoj? - Ja
Varit på solsemester? - Nej :(
Badat i havet? - Ja men va längesen
Har haft snöbollskrig? - Ofc :D
Inte sovit på en hel natt? - men jaa
Varit på sjukhuset? - ett antal ggr
Sovit i över 13 timmar? - haha åhja
Sett en film mer än 10 gånger? - Typ bambi när jag va liten
Velat dö? - ja
Fått ett IG? - Nä men F ;)
Bråkat med en vän? - Sällan det händer

Utseende
Hur lång är du? - 163,5 cm
Ögonfärg? - Blåa
Hårfärg? - Röd/brun
Stil? - Min stil?
Är du nöjd med ditt utseende? - Oftast ;)
Är du mogen? - Inte nånstans

Fritid
Du har varit på läger? - Ridläger
Du skriver låtar/dikter? - nope
Du kör handboll/basket? - nej inte längre
Du kör fotboll/innebandy? - nej
Du är ofta med kompisar? hyffsat, så fort jag hinner!

Du tycker om att
Prata? - beror på vart jag befinner mig och med vem/vilka jag är med.
Sova? - Tycker om? Jag ÄLSKAR att sova
Gå upp tidigt? - Ne..
Lyssa på musik? - JA!
Lyssna på musik i headset? - Ohyes!
Vara på stan? - löve it!
Vara ensam? - Skönt ibland
Att vara kär? - Ja
Vara i skolan? - Helt ok
Vara hemma? - Ja:)
Shoppa? - löve it !!
Kolla på film? - Yes

Hygien
Hur ofta duschar du? - Varannan dag typ 
Brukar du borsta tänderna varje dag? - Dålig på de..
Använder du parfym? - Vissa dagar

Du föredrar
Cola/Fanta? - Cola!!
Tv/Data? - DatOR
Blå/Rosa? - Blå
Fest/Softa? - Beror på

Frågor
Hur många har du varit riktigt kär i? - Två
Vad tycker du om kärlek? - Underbart
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - Min fina pojkvän, farmor, pontus, emma :(
Har du svårt för att bli kär? - Vettefan, faller ju inte vid första ögonkastet iaf ;)
När fick du senast en komplimang? - Idag

Har du någonsin
Varit medvetslös? - Japp
Gjort något riktigt dumt? - mhmm
Gjort något du verkligen ångrar? - jao
Varit nykter på någon nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? - en gång
Gjort något olagligt? - Ja.
Blivit polisanmäld? - nope
Fått din mamma att gråta? - tror det
Skämts över dina föräldrar? - När jag va liten och mamma sjöng på stan xd
Skämts över dig själv? - Yes.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja!
Tagit droger? - nope
Vilka kläder sover du i? - Trosor
Vad hatar du verkligen? - Falska, tillgjorda människor.
Varit kär? - Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - aa
Är du ensam nu? - Ja :(
Vill du gifta dig? - Ja:)
Vill du ha barn? - Vet inte.. xD men tror det

Senaste personen som
Sov i din säng? - Jag och Ida (prickig gris)
Såg dig gråta? - Mamma
Fick dig att gråta? - En idiot, nämner inga namn
Du gick på bio med? - Emma :)
Skällde på dig? - Mamma boss
Kramade dig? - Mamma

De senaste 48 timmarna har jag
Gråtit? - Nope!
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Jepp

Har jag? 
Digitalkamera? - Nej men systemkamera ;)
Telefon på rummet? - Ja
Bra kompisar? - Ohja!!
Tar du receptbelagda mediciner? - Ja

Annat
Hur mår du just nu? - Bra :)
Har du piercat dig? - Jopp
I så fall vart? - Öronen, tungan, försöte pierca läppen

Familj
Hur länge sen var det du träffade din mamma? - nyss
Hur länge sen var det du träffade din pappa? - nyss

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nej
Vad är klockan nu? - 21:20
Vilka internetsidor är du inne på nu? - blogg.se
Gillar du punk stilen? - japp
Har du sminkat dig idag? - neee
Lyssnar du på musik just nu? - japp
I så fall, vilken låt för tillfället? - Brave - Sara Bereilles
Vad gillar du för musik? - Lite allt möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0