Måndag..

Måndag igen... Segaste dagen på hela veckan! Ligger nu och tittar på the campare diaries, älskar serien! 

Helgen var grym! Åkte på lördag morgon till min fina pojkvän, på kvällen åkte vi för att fira ett år tillsammans & jag fick äntligen veta vad överraskningen va! Det bar iväg till Varberg! Vi gick och åt lite gott och sen säger Daniel: Jag kommer tillbaka om fem minuter, stanna här så länge. Jag blev ju helt nyfiken som helst! Överraskningen va bio, wolf of wallstreet med Leonardo dicaprio i huvudrollen! Helt grym film! Genommysig kväll med mitt hjärta, han gör mig så lycklig! 

Nu ska jag ta mig igenom sista veckan innan lovet, två prov att göra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0