Hoppas, hoppas, hoppas!

Som ni vet så älskar jag att fota!
Fota natur, djur och annat har jag gjort en hel del! Så skulle vela ta mig an nya utmaningar.. Mitt mål är att kunna ha fotograferingen som ett deltidsjobb i framtiden. Fota människor, arrengera foton, jaaa! Det är ju så himla roligt! Så har bestämt mig för att slå slag i saken. Har mejlat en proffsfotograf här i närheten, och frågade henne om jag kunde få gå med henne, och se lite hur det går till, få lite tips och sånt! Exempelvis hur man får människor att slappna av framför kameran, tips på fina temas osv. Vore ju så himla roligt! 
 
Om du vill bli fotad och bor i Västra götaland, mejla mig: [email protected].
 
Lite bilder jag tagit genom åren 
 
 
 
 
 
 
In action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0