Våren är här!

Har ett tillägg till förra inlägget, en viktig del i att lyckas är ju sponsorer, och de bästa sponsorerna, är och kommer alltid att vara, våra föräldrar! All support de ger, alla timmar de lägger på dig för att du ska komma till träningar & tävlingar! Tänk på vad mycket dem ger för ditt intresse, inte bara utav deras pengar utan även utav deras fritid! Tacka dem mer än en gång för deras fantastiska arbete!! Jag är så glad att mina föräldrar gav mig möjligheten att ha en häst, tack till er, mina fina päron! :* 
 
Jag och Mimmi jobbar förfullt på våran hemläxa som vi fick av Carina! Det går super, märker superstor skillnad på galoppen och galoppfattningarna, som är vårat svagaste moment just nu! Men förbättringen är glasklar, och jag blir så glad när vårat hårda arbete har gett så bra resultat! Hard work does pay off! 
Har iaf ett gott vårtecken, står och fräser som en katt när jag borstar, nu skall vinterpälsen av... 
 

Nu ska jag sätta mig och plugga till mitt svenska prov imorgon.. Ush och blä, mindre kul! Bara att göra det och kämpa på, för idag är det bara 70 dagar kvar till studenten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0