Klippning gone wrong

Ä N T L I G E N fick jag både tid och möjlighet till att klippa det där håriga monstret till häst! Och ja jag måste skriva äntligen så för det är verkligen äntligen!!! Allt gick bra till en början, första sidan blev skitsnygg, Mimmi stod lugnt och fint, havre gör underverk säger jag bara. Börjar på nästa sida och hinner halvvägs och lite till innan jag hör att maskinen börjar väsnas och låta konstigt. Då är det såklart en fjäder som gått sönder och denna fjäder hållet klippbladen på plats, så det gick ju inte så bra att klippa mer med den.. Så nu står min häst med en halvfärdig ojämn tuffing sida. Snacka om bad hairday horsestyle! 

Klipper så lite som möjligt, så slipper hon täcke inomhus! Funktionen är ju luftning!

Anyway så har min käre far lagat klippmaskinen nu, tack och lov hade vi reservdelarna hemma så jag slipper åka på träning med detta konstnärliga mästerverk. Så imorgon kan jag med stolthet säga att det är jag som har klippt henne igen haha.. Min fina tjej! Godnatt alla små bloggisar hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0