Mitt 2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Det gjorde jag säkert!

Hur har ditt 2014 varit?
- Lite upp & ner men ändå jävligt bra!!

Blev du kär i år? 
- Typ?

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 
- 12 juni, då tog jag studenten!! 
- Studentbal 28 maj! Underbar fartfylld kväll

Vad är din största framgång 2014? 
- Att jag fixade skolan, var väldigt mycket på slutet med gymnasiearbete osv

Bästa köpet? 
- Um.. Inte en aning!

Vad spenderade du mest pengar på? 
- Mimmi såklart! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- Fick värsta adrenalinkicken vid utspringet, var så galet jävla glad

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? 
- Cheerleader

Vem har du umgåtts med mest? 
- Inte en aning.. Jim, Pontus eller Johnny

Har du haft ett förhållande under 2014? 
- Jepp

Vart reste du under 2014? 
- Santorini, en ö i Grekland på studentresa. Kul vecka minst sagt :D

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? 
- Nä synd o klaga. 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
- Var på Axevalla travbana och visade häst!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
- Nä inte direkt

Vem saknade du?
- Varför sakna någon? Saknade jag någon så såg jag ju till att träffa personen i fråga! Men klart man saknat delar av klassen man inte träffat på länge nu!

De bästa nya människorna du träffade?
- Bobba, Patrik, Amir och Ida!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
- Var stark, låt ingen trycka ner dig! 
- Ha kul, lev livet, må bra! 
- Älska dem som älskar dig och skit i alla andra!

 

God jul gott folk!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0