Fiiiiilm!!

Nu ligger det uppe, det jag läskade er med igår! 
Att jag inte tänkt på detta innan.. Jag har ju ett stativ samt att min systemkamera kan filma! Riggade helt enkelt kameran i kanten av paddocken. Bra att man kan filma sig själv, utan att man behöver ta någon annans tid! På filmen ser ju jag t.ex. att jag kutar med ryggen, ska sträcka på mig ännu mer! Jag måste lyfta min hand, för jag ser att jag lägger ner den emellanåt. Sådant man inte ser ner man sitter på hästryggen! Nöjd med resultatet helt klart! Jag och mimmi har precis kommit igång igen så är inte så avancerat här, men tycker hon går i en trevlig form och har en fin takt iaf, och det är ju ett bra utgångsläge att jobba vidare med! Varsågoda! Enjoy! Vill ha all kritik, både den bra och den dåliga, så jag kan utvecklas som ryttare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0